Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

ΝΑΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ  — 17 Αυγούστου 2014, μέρα αφιερωμένη στους ομογενείς μας, στους ανθρώπους μας, αυτούς που ζουν στο εξωτερικό, αυτούς που η καρδιά τους χτυπά και στην Ελλάδα, στον τόπο που γεννήθηκαν την Αγιάσο. Στους ανθρώπους αυτούς που στηρίζουν οικονομικά το Αναγνωστήριο και τον Φιλοπρόοδο Σύλλογο Αγιασωτών.
   — Ο πρόεδρος του Αναγνωστηρίου Κλεάνθης Κορομηλάς, για να τιμήσει τους ομογενείς αυτούς που ήλθαν στην πατρίδα, κάθε καλοκαίρι διοργανώνει προς τιμήν τους μουσική βραδιά.
   — Η Νάγια Αγοραστού, κόρη του προέδρου του Φιλοπρόοδου Συλλόγου Αγιασωτών τραγούδησε το παραδοσιακό τραγούδι που αρέσει σε όλους τους ομογενείς μας »τζιβαέρι μου».

  — Αναρτήθηκε από  sibilla

Αχ! Η ξενιτιά το χαίρεται
Τζιβαέρι μου
Το μοσχολούλουδο μου
σιγανά και ταπεινά
Αχ! Εγώ ήμουνα που το ‘στειλα
Τζιβαέρι μου
Με θέλημα δικό μου
σιγανά πατώ στη γη
Αχ! Πανάθεμά σε ξενιτιά
Τζιβαέρι μου
Εσέ και το καλό σου
σιγανά και ταπεινά
Αχ! Που πήρες το παιδάκι μου
Τζιβαέρι μου
και το ‘κανες δικό σου
σιγανά πατώ στη γη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters