Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΛΩΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ

    • Κοινόν Ωρωπίων Η ομόφωνη απόρριψη του σήματος από το αρμόδιο Συμβούλιο του ΥΠ.ΕΣ. απορρίπτει συνολικά και το αισθητικό και το συμβολικό μέρος του δημιουργικού. Δεν αφήνει κανένα περιθώριο για περαιτέρω συζήτηση.

      Η δημιουργός θα έπρεπε να αποδεχτεί το γεγονός με σεμνότητα και όχι να επιτίθεται με τόσο κομπασμό.

      Πάντως, λέγοντας ότι δέχεται κριτική μόνο από όσους έχουν "αισθητική κατάρτιση" απαξιώνει όλους τους δημότες που πιθανώς δεν έχουν.
      Χθες στις 3:48 μ.μ. από κινητό ·
    • Barbie Totomi Αγαπητέ "Κοινόν Ωρωπίων" έχετε δίκιο ίσως δεν θα έπρεπε να μιλάω δίοτι ούτε ρήτορας είμαι ούτε πολιτικός γι αυτό και προτιμώ να "μιλάω" με την δουλεία μου. Επίσης μίλησε για εμένα το αποτέλεσμα του διαγωνισμού... Εάν ήθελα να μιλάω και να ασχολούμε με παράθυρα και με κουτσομπολιά θα έφτιαχνα ένα ανώνυμο blog για να γεμίζω τα κενά μου. Θα δεχθώ οποιαδήποτε απόφαση ειναι επίσημη από τον Δήμο και το Συμβούλιο Τοπονυμιών εφόσον ενημερωθώ επίσημα. Δεν επιτίθεμαι σε κανέναν απλά αμύνομαι σε χαρακτηρισμούς όπως "έκτρωμα της ανιστόρητης τοπικιστικής εμμονής" όπως και επίσης και τον όρο "αντιεπαγγελματικό" σε ένα blog από έναν άνθρωπο που δεν έχει τα κότσια να υπόγράψει την κοκκαλένια γλώσσα του που δεν δύνατε να συμμαζέψει...

      Νόμιζω ότι το να απαντήσω είναι ένδειξη σεβασμού στον εαυτό μου και στα 20 χρόνια δουλειάς μου.

      Δεν αμφισβητώ την αισθητική των συμπολιτών μου αλλά κριτική για τεχνικά θέματα δέχομαι μόνο απο γνώστες της γραφιστικης τέχνης.

      Όσον αφορά την σεμνοτητά μου θα ηταν καλυτερανα μιλήσουν οι εκατοντάδες πελάτες και συνεργάτες μου και οχι να με κρίνουν άγνωστοι... Είναι άδικο. Λυπάμαι εάν σας στεναχώρησα και εαν είμαι εμπόδιο στις προσωπικές βλέψεις και εμμονές κάποιων που μου επιτιθονται με δόλια μέσα.

      Φιλικά και με το θάρρος της γνώμης μου

      Βαρβάρα Τοτόμη
      Art Director
      απο το Πολυδένδρι

1 σχόλιο:

  1. συγχαρητηρια στην κ.ΤΟΤΟΜΗ για την απαντηση στα πικροχολα σχολια του κοινου ωρωπιων.απο οτι ακουσα οι προδιαγραφες του σηματος βγηκαν απο τον ΔΗΜΟ.αν ο δημος εκανε πατατα ας την φαει και να σωπασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

visitors

free counters