Μας άλλαξαν τα φώτα.
Οι
Βυζαντινοί τιμωρούσαν πολλούς εγκληματίες, με έναν απάνθρωπο τρόπο.
Τους κρέμαγαν και τους έβαζαν φωτιά στα πόδια, αφήνοντας τους να
καίγονται σαν λαμπάδες. Και φαίνεται πως οι δολοφόνοι ήταν πολλοί την
εποχή εκείνη, αφού για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα φώτιζαν τον Κεράτιο
κόλπο. Αργότερα όμως η τιμωρία αυτή θεώρησε βάρβαρη και οι εγκληματίες
αντικαταστάθηκαν με αληθινούς πυρσούς. Αυτοί ωστόσο, που ήθελαν να
καίγονται οι εγκληματίες, έλεγαν δυσαρεστημένοι: «Μας άλλαξαν τα φώτα».
πηγηhttp://xletsos-basilhs.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου