Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

ΠΕΣΥΔΑΠ: Κόβουν και δέντρα από αναδασώσεις στο όρος Αιγάλεω

Στην καταγγελία πως γίνεται παράνομη υλοτομία στο δασικό πυρήνα του όρους Αιγάλεω,ακόμα και σε δέντρα-μικρά φυτά που προέρχονται απόαναδασώσεις, προχωρά ο Περιβαλλοντικός Σύνδεσμος Δυτικής Δυτικής Αθήνας-Πειραιά. Το γεγονός αυτό διαπίστωσαν οι περιπολίες επιτήρησης που πραγματοποιούν στελέχη της ομάδας πυρασφάλειας του ΠΕΣΥΔΑΠ και «αποδίδεται σ' ένα βαθμό, στο συνδυασμό της οικονομικής κρίσης με τα χαμηλά εισοδήματα των κατοίκων της περιοχής και την αύξηση της ανεργίας πέρα από κάθε πρόβλεψη».
Στελέχη του ΠΕΣΥΔΑΠ διατυπώνουν την άποψη ότι «αν δε παρθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της υλοτομίας θα υπάρξει επανάληψη, σε μικρότερη κλίμακα, της περιόδου της κατοχής όταν κατακόπηκαν σχεδόν όλα τα δέντρα του βουνού λόγω έλλειψης ορυκτών καυσίμων στα νοικοκυριά». Υπενθυμίζεται πως τότε το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό για το βουνό (αποψίλωση, διάβρωση, ερημοποίηση κ.λπ.).
Για το λόγο αυτό, η εκτελεστική επιτροπή του ΠΕΣΥΔΑΠ με σχετική της απόφαση προχώρησε στη λήψη άμεσων μέτρων. Αποφάσισε την ενεργοποίηση τμήματος της ομάδας πυρασφάλειας με ταυτόχρονη πρόσληψη εποχικού προσωπικού για την αντιμετώπιση των αναγκών εποπτείας και παρακολούθησης του όρους Αιγάλεω.
Η δράση θα βασίζεται σε εποχούμενες περιπολίες με οχήματα 4χ4, σε συνεργασία με την Ομοσπονδιακή Θηροφυλακή και το Κυνηγετικό Σύλλογο Πειραιά, και αν υπάρξει ανάγκη με επάνδρωση καίριων σημείων πρόσβασης στο βουνό. Ταυτόχρονα θα υπάρξει η δυνατότητα να ελεγχθούν όσοι απορρίπτουν μπάζα και στερεά απόβλητα σε δασικές εκτάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό ο ΠΕΣΥΔΑΠ απευθύνεται στη Περιφέρεια Αττικής και στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ζητώντας την οικονομική συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μέρους των δαπανών της έκτακτης αυτής δράσης προστασίας του όρους Αιγάλεω.
«Ας γνωρίζουν όλοι ότι το όρος Αιγάλεω δεν είναι αφύλακτο. Ο Σύνδεσμος και οι δήμοι μέλη του δεν θα επιτρέψουμε σε οποιονδήποτε να καταστρέψει προσπάθειες χρόνων αναδάσωσης και προστασίας του. Ό,τι αποφασίσαμε υλοποιείται και περιμένουμε την άμεση ανταπόκριση και ουσιαστική συμμετοχή της Περιφέρειας Αττικής και της ΓΓΠΠ», δήλωσε σχολιάζοντας το γεγονός ο πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ Γρηγόρης Γουρδομιχάλης.

http://www.aftodioikisi.gr/proto_thema/proto_thema_dimoi/26536#.UMmjjAkT8B8.email

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters