Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Σας περιμένουμε να συναντηθούμε καρδιακά
εκεί… στην άλλη όχθη του Αιγαίου,
με ήχους, λόγους, χρώματα  από το παρελθόν της Μικρασίας
90 χρόνια μετά τον ξεριζωμό

στην εκδήλωση με τίτλο:

ΚΑΠΟΤΕ … ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ
οδοιπορικό στις ματωμένες μνήμες

που διοργανώνει
το Γυμνάσιο Καλάμου σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα και το  Γυμνάσιο Κρυονερίου

το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 18:30 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Κρυονερίου



Η  παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα
Οι διευθύντριες των σχολείων.
Γκορτσίλα Ευγενία
Τσενέ Κωνσταντίνα
Μπασέα Ευαγγελία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters