ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας περιμένουμε να συναντηθούμε καρδιακά
εκεί… στην άλλη όχθη του Αιγαίου,
με ήχους, λόγους, χρώματα από το παρελθόν της Μικρασίας
90 χρόνια μετά τον ξεριζωμό
στην εκδήλωση με τίτλο:
ΚΑΠΟΤΕ … ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ
οδοιπορικό στις ματωμένες μνήμες
που διοργανώνει
το Γυμνάσιο Καλάμου σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα και το Γυμνάσιο Κρυονερίου
το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 18:30 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Κρυονερίου
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα
Οι διευθύντριες των σχολείων.
Γκορτσίλα Ευγενία
Τσενέ Κωνσταντίνα
Μπασέα Ευαγγελία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου