Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Σε λειτουργία η υπηρεσία για τα τέλη κυκλοφορίας

Λειτουργεί από σήμερα η υπηρεσία του TaxisNet για τα τέλη κυκλοφορίας. Όσοι επιθυμούν να την χρησιμοποιήσουν προκειμένου να βρουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, να το εκτυπώσουν και να το αποπληρώσουν, θα πρέπει να εισάγουν στην υπηρεσία είτε τον κωδικό τους είτε το προσωπικό τους ΑΦΜ...


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην υπηρεσία


Η εξόφληση γίνεται μέσω τραπεζών, ταχυδρομείων, εφοριών ή web banking.


ΠΗΓΗ....http://dimotikosafari.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4209.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters