Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΚΑΠΗ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ''ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ''

Τα γυρίσματα της κπομπής ''ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ'' της Κας Βίκυς Χατζηβασιλείου,παρακολούθησαν μέλη του ΚΑΠΗ Καπανδριτίου χτές στο στουντιο του ''ΑΛΦΑ''.στο Κορωπί. Ηταν μια πολύ όμορφη εμπειρία όπως ομολόγησαν όλοι όσοι συμμετείχαν .Ολη η ομάδα της κας Χατζηβασιλείου κατα γενική ομολογία είναι άνθρωποι ευχάριστοι και ευγενικοί.Η εκπομπή επιλέχθηκε από την Κυρία Βαρνάβα  Ελένη Δημοτική Σύμβουλο Ωρωπού για την αξιοπρέπεια και το σεβασμό με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα πρόσωπα που πάνε στο ''ΠΑΚΕΤΟ'' και τα μέλη την αποδέκτηκαν με χαρά .
Ήταν μια προσπάθεια στις δύσκολες μέρες που ζουμε για μια νέα δραστηριότητα και μια ψυχαγωγία ώστε να ξεφύγουν όι άνθρωποι από την καθημερινότητα .  Ένώ παράλληλα ικανοποιήθηκε η περιέργια ,του τι γίνεται πίσω από τις κάμερες όταν γυρίζεται μια εκπομπή  και η γνωριμία με τους τεχνικούς και τους ανθρώπους που καταφεύγουν με τις προσωπικές τους ιστορίες στην εκπομπή.
Τον Απρίλιο θα παρακολουθήσουμε στην τηλεόραση τα επισόδια που γυρίστηκαν χτες. Ως τότε οψόμεθα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters