Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
ΤΟ ΚΑΠΗ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Την ημέρα της Γυναίκας γιόρτασε το ΚΑΠΗ Καπανδριτίου με μεγάλη ζωντάνια στην ταβέρνα το Κέφι με μεγάλο κέφι.....Με την παρουσία της Κας Ελένης Βαρνάβα Καραγιάννη Δημοτικής Συμβούλου Ωπωπού και μέλους του Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Ω. η οποία μετέφερε και τουσ χαιρετισμού του Προέδρου κου Φοριάρη.
Σε ομιλία της που απηύθυνε στα μέλη του ΚΑΠΗ αναφέρθηκε στην καθιέρωση της γιορτης και στους αγώνες της Γυναίκας για την ισότητα των φύλων.Τόνισε επίσης ότι σήμερα καταργούνται πολλά από τα δικαιώματα που αποκτηθηκαν με αγώνες. Ακόμα οτι η ισότητα δεν είναι μόνο θέμα νομικό αλλά ανθρώπινο.ΌΤΑΝ ο άντρας εκτμά και αναγνωρίζει την δουλειά της συναδέλφου του ΟΤΑΝ δεν θεωρεί ότι δουλεια του είναι η πρωινή μόνο απασχόληση αλλά και η συμμετοχή στις δουλειές του σπιτιού, ΟΤΑΝ ο πατερας σέβεται τις επιθυμίες της κόρης του και ΟΤΑΝ ο γιος λέει ευχαριστώ στη μάνα του ΟΤΑΝ εν τέλει υπάρχει αγάπη και αλληλοσεβασμός στη διαφορετικότητα των δυο φύλων .Ευχήθηκε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΥΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ακολούθησε χορός και τραγούδικαι ολα τα μελη έφυγαν ευχαρισημένα μετην ευχή και του χρόνου με υγεία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου